People on the Surface

Hur korkad får man vara egentligen? Haha, och jag som trodde att det var något fel på min dator eller någon sådant! Aja, nu funkar det i alla fall och jag är glad! Läs här under så fattar ni:

"Hej,
  Ibland behöver man klicka på refresh/uppdatera i webbläsaren för att ändringarna ska komma fram. Har du gjort det? Om det funkar inte försök rensa din webbläsarens cache.
  Ha en god jul!
  Mvh Nina, blogg.se"

Jag blev lite förvånad hur snabbt de svarade faktiskt, men det är ju bra! Så nu är jag glad, som jag sa innan. Jag har köpt två julklappar idag också, som ska delas ut i morgon. Det bästa var nästan att, efter att ha köpt Göstas present (ja, det gör väl inte så mycket om du läser det här Gösta, haha, du vet nog redan ungefär vad du ska få), hittade jag något mycket intressant i den så jag var tvungen att kopiera, haha! 
   För övrigt så har det varit en vanlig dag idag. Matte, vi körde S.E.T och jag ägde, hihi... Sen var det historia och jag arbetade på Kubakrisen och fick till och med mig en film hem av Patrik som jag ska se på. Han tipsade även om Tretton Dagar och Gudfadern 2 som även de handlar om Kubakrisen. Det här SKA bli bra! Efter det var det spanska och bank, men vi smet och åt lunch i stället. Sedan var det teknik och jag kom på ett coolt namn till mitt företag, haha, People on the Surface. Ska jobba lite på designen av loggan nu faktiskt.


Kommentarer
Postat av: gösta bergman

undra vad jag får i julklapp!!!! =D

2008-12-18 @ 20:42:47
Postat av: Elin-Pelin

Du va inte alls bäst!!! Det var ju jag!

Jag ägde på SET!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback