Tisdag.

Idag är det tisdag, officiellt min favoritdag. Eller, ja, när det gäller veckodagar och när man inte räknar med fredag. Haha, då blev det kanske inte så många dagar kvar att välja emellan. Jag tittade på schemat imorse och kom på att våra tisdagar är lika korta som våra fredagar! Det har jag inte ens tänkt på innan! På tisdagar går vi från halv tio till halv tre och på fredagar åtta till ett... men i alla fall! Haha, ointressant.
   Idag har jag... haft matte, och lyssnat på musik. :) Sen hade vi teknik och vi ska komma på en produkt man kan göra av överblivna colaburkar (33 cl)! Det är supersvårt och... jag har inte så många bra idéer än, haha. Sen hade vi engelska och Pontus skulle egentligen redovisa (och jag hade sett fram emot det sååå, eftersom då missar vi halva lektionen, haha) men Ancha är så glömsk att hon glömde bort det! Och sen hade vi bara historia... som vanligt.

En ganska så tråkig dag kan man väl säga, hehe, ingenting har hänt. Fast just nu vet jag att Gösta sitter hemma och har tagit emot sin fransman Paul! Haha, jag minns när jag precis hade tagit emot Deborah och vi skulle åka hem i bilen, så pinsamt! Fast det var roligt. :D Och vi ska dit i februari, jag missar dock pappas födelsedag och Alla Hjärtans Dag men... det kommer bli superkul i alla fall. :D



Jag gillar min musmatta. :)


Kommentarer
Postat av: gösta bergman

Paul är hääääär!!!!!!!!!!!!! hur mår du idag då?

2008-12-11 @ 07:11:51
Postat av: Elin-Pelin

Du borde ha skrivit:

"jag gillar min muse-matta" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback