Where are you now?

Luciacup igår. :) Det var roligt men jag gick hem ganska tidigt, haha. Nej men... jag orkade inte stanna kvar till finalen. Och det betyder i sin tur att jag inte vet vem som vann! Jag hoppas att Flisans lag Fajt vann men det skulle ju vara ganska kul om Puttes Änglar vann också. Jag, Gösta och Paul tog bussen hem vid två ungefär och jag kom i säng runt... tre tror jag. Jag tog inte så jättemånga bilder men jag kan lägga ut några stycken i alla fall.
   Just nu håller mamma och jag på att göra lussebullar, eller, degen är på jäsning just nu, det är tjugo minuter kvar. Så mycket annat har jag inte hunnit göra idag... jag blev inte klar förrän runt två, haha. Sedan ikväll ska mamma och pappa bort på någon glögg och Basti ska på någon fest antar jag. Han åkte precis till Systemet så det är ju inte så svårt att gissa, haha. Så det blir en kväll ensam, vilket kommer bli såå skönt!


Jag fullkomligt älskar mina skor.

     

    

Where are you now?
As I'm swimming through the stereo
I'm writing you a symphony of sound
Where are you now?
As I rearrange the songs again
This mix could burn a hole in anyone
But it was you I was thinking of
 

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Vad är det för j*vla bild på mig!? Haha, jag ser ju ut som en typ...wannabe fjortis >.< :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback