Äntligen.

Idag vet jag inte riktigt om jag orkar skriva så himla mycket. Det är äntligen lov och det är i alla fall väldigt skönt. Jag måste hjälpa Lee Ann med en sak som är ganska viktig... och just nu känner jag mig som den person som alla berättar saker för allra sist, om de ens berättar det för mig. Jag antar att ni inte alls förstår vad jag menar men, en av er borde förstå, men du kollar nog aldrig här.
   Förlåt, ni fattar inget alls.

Jag ska bara lägga in en bild som vår bildlärare visade på vår bildlektion ett tag sedan, den är ascool och jag gillar verkligen konstnärens bilder! Han heter för övrigt Salvador Dali om någon undrar.
   Vad ser ni i den? Haha, det finns massor av saker man kan se i den. Det är lite häftigt.
  

Kommentarer
Postat av: Malin R :]

Ooow!
I see Norway! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback