En kort lång onsdag.

Hej allihopa igen.
   Jag har precis kollat in Malins (R) blogg och jag blir så avis! Hur lyckas hon? Hon tror att hon inte kan skriva blogg men jag älskar den. Alla underbara bilder. Även om hon skriver så lite varje gång är den bra. Kolla in den!
www.heisascumbag.blogg.se. Alltså: He is a scumbag. Jag fattade inte det först, haha! Jag trodde bara det var några konstiga bokstäver som inte betydde nåt alls.

Idag har dagen faktiskt varit ganska kort, känns det som. Mimmi kom mitt på dan och det, som alltid, gör ju allt lite roligare! Jag känner mig lite töntig som bara skriver det här på min fjantiga blogg men, ärligt talat, Mimmi är en av mina absoluta bästa vänner! Hon är alltid där och bryr sig liksom bara om hur man är! Med vissa andra kan jag känna att jag måste alltid se sådär snygg ut (som jag för övrigt aldrig kan göra) och välja snygga kläder. Med Mimmi kan man bara ta på sig nåt, träffa henne och sen bara ha skoj! Det är inget som spelar någon roll, hur man ser ut alltså. Insidan ÄR ju faktiskt det som räknas, no matter what.

Jag har tänkt efter lite och, jag vet nog inte riktigt vem jag är. Jag känner att jag kan inte identifiera mig med någonting. Liksom, om någon säger vem är du? så vet jag inte vad jag ska säga. Jag kanske inte är så himla lycklig som jag tror. Jag har inget att leva för.
   Man måste väl ändå ha någonting att leva för, för att fortsätta?
   Att gå i skolan är ju nåt man gör, men det är ju för fan ingen anledning!
   Det är klart att jag lever för musiken, den underbara musiken. Men trots det känns det ändå som man saknar nåt. Fast så känner väl alla antar jag. Och jag antar att jag bara är en sån här sorts person som gillar att verka olycklig och hatad. Vilket jag antar att jag inte är...
   Vad skulle ni säga om jag frågade er, vem är jag? Säg det första ni tänker på, och ALLA kommenterar!

Dagens tanke: Hellre ett kort och meningsfullt liv, än ett långt och meningslöst.
    
image117
               
Fatta vilken JÄVLA bra kväll det där var! (Bilden tagen av mig 211007)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men vafan, u är ju Tessan! Hah. Typ som jag, men lite annorlunda. Visst är jag till stor hjälp?
Tack för alla snälla komplimanger! Ska blogga lite nu. Det blir nog lite om dig, haha.

2008-02-06 @ 21:21:15
Postat av: Malin (R : o)

Aoo,fan va snäll du är :>

2008-02-07 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback