Too broken to belong, too weak to sing along.

Usch, de här senaste fyra dagarna har jag varit sjuk så jag har inte kunnat skriva någonting alls. Men nu känner jag mig i alla fall bättre.
   Jag måste bara berätta om min dröm jag drömde för fyra dagar sen, tror jag det var. Den kanske kommer bli lite osammanhängande eftersom jag inte riktigt minns vad som hände.

Jag och Sara skulle åka någonstans med flyg tillsammans. Vi var på väg till vårt plan, som stod utomhus, när vi gick förbi ett annat plan med massa folk utanför som stod i kö och väntade på att gå på. Då såg vi att Matthew, Dom och Chris stod där i kön och ingen verkade bry sig om att de var där! Vi gick fram till dem och började genast prata (haha, jag tror nog inte att jag skulle vara så modig i verkligheten, men det är ju i alla fall bra att jag är modig i mina drömmar, hehe). Jag kommer inte direkt ihåg vad vi sa men vi pratade ett tag och det var så himal roligt!
   Sen såg vi att vårt plan skulle nästan starta och vi var tvugna att springa ifrån dem, så vi sa hej då. Men vi missade vårt plan, haha, lite klantigt kanske. Vi stod där ett tag och, "Jaha? Vad gör vi nu?". Sen kom Matthew och "hämtade" oss, hehe. Han gick med oss till deras plan igen. Sen satte vi oss ner i kön igen (det var lång tid kvar till att de skulle åka så man orkade inte stå upp). Jag frågade om jag kunde få Matts autograf och det kunde jag! Jag rev ut en papeprsbit ur ett block jag hade och sen bad jag honom skriva på min vänstra arm också, det blev fint, hehe.
   Jag vet inte riktigt hur det här gick till men på nåt mystiskt sätt satt sen Sara, jag och Matt i en bil påväg nånsans.. Alla satt i baksätet och trängdes. Efter det hände inget mer eftersom jag vaknade. 
   När jag sedan vaknade kollade jag genast på min arm, men så klart stod det inget där, haha. Jag försökte somna om men det gick inte! Ja, det var väl allt. Det låter kanske lite rörigt men det var helt underbart. När jag var i drömmen trodde jag verkligen att det var på riktigt, hehe.

Idag har jag bara varit hemma och gjort tusentals med läxor. Allting som jag har missat. Jag försökte göra lite matte med men eftersom vi inte har några gradskivor här så funkade inte det. Eller, pappa hade någon jättekonstig gradskiva (som var trekantig!), men jag fattade inte hur man skulle använda den, hehe.


Om jag försvann,

skulle ni märka det?

Om jag aldrig kom tillbaka,

skulle ni bry er?


image114


Kommentarer
Postat av: S'

hahah vilken lustig dröm, tänk om den vore sann :o *drömma* haha

2008-02-03 @ 16:53:10
Postat av: Mimmi (vem annars?)

Om du försvann skulle jag leta efter dig tills jag hittade dig igen. :)
PS: Vilken häftig dröm! Jag drömmer bara konstiga drömmar...

2008-02-06 @ 21:25:31
Postat av: Mlle Aurelia

What a wonderful picture of Matt :D
I don't understand your blog xDDD
But I look the pictures ^^

Cheers,
Aurélia

PS: I adore Hysteria !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback