You would say anything.

Nu sitter jag här och laddar upp massa låtar så att jag ska få koder av dem och för att jag sedan ska kunna lägga in dem i min musikspelare som jag har här på bloggen! Fatta vad jag anstränger mig för er! Haha. Och det som är lite roligt är att bara för att jag har en grej, så är det jättemånga som vill ha det med, hihi. Folk tar efter mig! Hehe, i och för sig är det inte riktigt sant, eftersom det var Elin som började med det här. Men, nu har jag det också. Och det är faktiskt mycket roligare när man har musik på sin sida! Eller hur?
   Jag vet inte riktigt vad som är fel med min spelare, men den verkar bara kunna få Hysteria att fungera. Det kanske finns några speciella krafter i just den låten? Hehe, eller inte. Men det känns som det, eftersom den låten får mig att bli helt konstig inuti! Den är bara för bra! Och gitarrsolot, det är bara bäst. Så enkelt är det. Matthew skapar magi med sina händer. Jag fattar inte hur han lyckas!
   Berätta för mig om ni får de andra låtarna i spelaren att fungera, för jag har lagt in tolv låtar sammanlagt. Inte bara Muse! Det finns låtar av MCR och en av Rufus Wainwright med.

Nu har jag bara två saker till som jag måste prata lite om. Den första är: Praon! Hehe, igen. Ni kanske tröttnar, men i alla fall. Nu har jag skickat ett mejl till någon på KTH som mamma sa att jag skulle prata med. Jag skrev något i stil med att jag är intresserad av fysik, kemi och sådant och att det skulle vara jätteroligt att få praoa där och allt. Jag skrev till och med att min bror går där! Haha.
   Jag hoppas verkligen de tar in mig! För det skulle vara så kul och annars vet jag inte var jag ska praoa någonstans... Det är ju inte lång tid kvar.

Har ni någonsin känt så att, ni lägger er tidigare på kvällen för att känna er extra utvilade på morgonen, och så känns det ändå som om ni inte sovit en blund när ni vaknar? Så känns det för mig jämt! Och det är så otroligt jobbigt för jag är så himla trött att jag inte ens orkar stiga ur sängen. Jag vet att det är såhär för alla, men det är ju på grund av att de inte går och lägger sig! Jag brukar till och med gå och lägga mig klockan nio ibland, men jag är ändå dötrött på morgonen!
   Hur ska jag göra?!

Nu är det bara en sak till jag måste nämna, hehe. Idag på matten var det en jättesvår uppgift i boken, Klara, jag och läraren försökte lösa den, men det gick inte! Man förstod ingenting av faktarutan intill och vi fick bara fel svar hela tiden. Så nu har jag gett uppgiften till pappa och jag hoppas han kan lösa den. Jag vet inte om han kommer hinna lösa den ikväll men man får väl hoppas. Jag skulle vilja gå till Kristoffer imorgon och säga att jag löst den! Visserligen skulle det ju ändå inte vara jag som löste den, men i alla fall. Det skulle vart skoj.
   Annars kan jag ju ge den till Joakim, haha. Han tycker säkert den är jättelätt, eller så är det kanske bara så att de verkligen har skrivit fel i facit. Men det skulle ju vara lite tråkigt i såna fall. Det brukar ju aldrig vara fel... eller visst, jag har ju hittat en del fel, som verkligen var fel, men då var det ju på andra lätta uppgifter.
   Okej, det känns som att det här kanske inte är ett så intressant ämne, så jag slutar prata om det. Nu ska jag prata lite med Malin R på msn tror jag, och läsa hennes och Mimmis blogg, så klart! Det är ju en daglig rutin, haha.

image121

Fin bild va? ;) Egentligen ska bakgrunden vara blå, men jag ändrade den lite grann.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Aah, du måste skicka my way home is through you! och lite fler muselåtar ;) när jag är inne på msn nästa gång.

Postat av: Mimmi

Tjenare, igen. Asså, jag fattar verkligen inte hur de där spelaren funkar! Jag vill ju ha den i ilägget, inte i bakgrunden, det går väl? Tack för tipset, jättehäftigt! Eller idén, eller whatevs.
Ses snart!
ps, älskar din bg, ännu finare än förra!

2008-02-12 @ 22:52:03
URL: http://loban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback