Hos Mimmi idag.

Nu sitter jag i soffan hemma hos Mimmi. Vi lyssnar på en väldigt konstig låt med typ smurfar som handlar om knark, haha! Snart ska vi gå till tunnelbanan och åka in till stan för att äta middag på Pizza Hut och se på bio vid Sergel. Vi ska se på Juno, smygpremiären. På rad två! Haha, vi kommer få ont i nackarna.
   Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för just nu håller Mimmi och Gaby på och lyssnar på musik och dansar rätt så konstiga danser (ni skulle se, haha). Jag sitter här och antecknar vad de gör, haha. Fast det är kanske lite svårt att förklara.. det är i alla fall väldigt svårt att inte skratta. Gabys danser är ju alltid "rätt" så speciella! Och Mimmi följer med, just nu ser de ut som flygplan eller något liknande det.
   Jag kanske ska ta och berätta lite om idag. Mimmi och jag åkte skridskor på Danderydsvallen, det var inte så många där mer än vi... och några killar i sjuan som spelade hockey helatiden och bildade böghögar lite då och då. Om ni/du vill se lite bilder så kan ni gå in på min bilddagbok, som heter MuseSuspender (suspender betyder hängsle för er som inte visste det). Jag vet inte riktigt om gästlösenordet funkar men om det funkar så är det i alla fall "ettenkeltlösenord". Hehe, jag hade inte så mycket fantasi när jag skulle komma på det.
    Nu tror jag att vi snart ska gå så jag måste nog sluta. Jag kanske lägger in någon bild på Matt eller någon annan eller annat jag gillar senare när jag kommer hem imorgon. Eller inte, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback