Jag är tillbaka.

Hej allihopa!
Jag vet att jag inte har skrivit på jättelänge så nu ska jag verkligen försöka att göra det igen. Just nu är jag bara lite upptagen, jag måste gå upp och göra min matsäck till imorgon. Jag och Mimmi ska åka skridskor med skolan! Haha, det kommer nog bli ganska kul.
   Jag kommer tillbaka senare och då kommer jag fortsätta på detta inlägg.
   
Nu är jag tillbaka igen! Hehe, det kanske blev lite konstigt för er eftersom ni läser det här direkt efter varann. Men ni kanske fattar att jag var borta i typ 40 minuter emellan. Jag vet inte riktigt om jag ska säga "ni" eller "du", för jag vet ju att det bara är en i taget som läser, men det kanske är fler sammanlagt. Ärligt talat tror jag bara det är Mimmi som läser, och kanske någon annan någon gång ibland, haha. Mimmi och jag läser varandras bloggar. Men det är jätteskoj att läsa och man får lite inspiration av Mimmis blogg. I alla fall får jag det. *Glad gubbe*. Haha.
   Som ni/du kanske ser har min blogg ändrat form ganska mycket. Jag är fortfarande inte helt säker på hur jag vill ha den och jag antar att jag kommer ändra den ganska mycket hela tiden. Det är så himla svårt att välja, till exempel,  vilken bakgrundsbild man ska ha! Och färgerna på texten och bakgrunden och allt. Jag tänkte prova att ha svart bakgrund och vit text, och det blev ju ganska coolt faktiskt. Men var inte för säkra, imorgon kan det se helt annorlunda ut, hehe. Asså gud! (Haha, det är ett så himla fånigt uttryck). Jag skriver "haha" och "hehe" överallt ju. Jag vet inte varför jag gör det men det känns som att texten blir lite mer "levande" då.
   Usch, jag vet inte ens vad jag pratar om... Mimmi brukar ju i alla fall ha något att berätta om i sin blogg... Jag bara svamlar om olika saker som inte kan vara särskilt intressant att läsa om. De som läser det här får ju i alla fall veta ungefär hur jag tänker, haha. Kanske inte så himla nödvändigt att veta, men ändå.
   Jag har ingen aning om min hjärna är på något sätt helt konstig, till exempel idag på kemin. Roffe gick igenom massa formler och reaktionsformler med oss. Jag fattade allt! Och det var många som inte fattade ett skit verkade det som... Är min hjärna typ översmart? Eller... För det är jobbigt när man är den enda som fattar. Det kanske är en dröm för vissa men ska jag vara helt ärlig är det ännu jobbigare att vara den enda som fattar för då måste man ju förklara för alla andra!
   Det känns som att jag inte riktigt kommer in på något bra nu. Vi får se hur det går med att fortsätta blogga nu, haha. Jag längtar till imorgon! Mimmi är så snäll och söt, vi kommer säkert ha så skoj ihop.
   Dagens låt ~ Halleluja, Rufus Wainwright (eller något liknande).
   Dagens text ~ Butterflies all havin' fun, you know what I mean!

image109

Wheoo! Han är bäst på det han gör.

Kommentarer
Postat av: S

Jag brukar alltid läsa din blogg tessan! :D
Jag gick in och skulle se om det var nåt nytt för du har ju inte skrivit på ett tag så såg jag att allt såg heelt annorlunda ut och du skrivit några inlägg mer!
Jag tycker du skriver jättebra och roligt faktiskt! :D
Kul att du börjar blogga mera igen, det är roligt att läsa! :D

2008-01-26 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback