Du vet väl om att du är värdefull?

Idag konfirmerades jag! :) Wihoo! Egentligen är det ju inte direkt något speciellt som har hänt... men det känns bara bra ändå. Jag är glad, och nöjd över tiden på lägret. Allt känns så mycket bättre, särskilt när jag fick brevet från Malin. Hehe, nej, men inte bara på grund av det, det känns som att man uppskattar livet en smula mer nu. Jag vet om att jag är värdefull. ;) Haha, det var en låt som vi sjöng.
   Du vet väl om att du är värdefull? Att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du.
   Jag tycker faktiskt om den låten väldigt mycket, den är fin. Och man blev bara så himla rörd när prästen sa: Lägret skulle inte varit det samma om en enda av er inte varit där! Man känner sig lite meningsfull för en gångs skull. :D

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, jag vet att det är inte så himla sent men jag har verkligen gått upp halv åtta de senaste dagarna nu och det dödar mig eftersom jag alltid går och lägger mig tolv eller senare! Jag måste få min skönhetssööömn! Haha.
    Imorgon åker jag och mamma till Frillesås (mitt landställe på västkusten, söder om Gbg) och det kommer bli härligt. Lovet börjar på riktigt, liksom. Jag har inte packat eller något än men det blir väl som vanligt, man slänger ner allt i bilen, hehe. Sen så kommer ju pappa på fredag och om man har glömt något är det ju bara be honom (ja, min pappa jobbar heela sommaren...) ta med det.
   Ni får ha en så bra natt! :) Och tolka inte det där fel nu! Haha, allt jag säger blir ALLTID fel, inga undantag ffs. Haha. *Puss*. Föresten, bilder från idag kommer lite senare, så ni behöver inte oroa er, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback