En liten speciell dag ;)

Yeeyy (hur fasiken stavar man det?! Haha), idag är det en lite speciell dag! Men finurlig som jag är tänker jag inte berätta vad det är för någon dag, utan jag tänker låta er luska ut vad det är för något! Hehe, men imorgon lovar jag att avslöja vad det var jag tänkte om det inte är någon som har kommit på det.
   Idag har mamma, pappa och jag åkt in till Varberg för att äta lunch och spela minigolf. Hihi, min idé så klart, när det gäller minigolfen alltså. Jag som är en förbannat dålig förlorare brukar ha lite svårt för att spela mot pappa utan att bli sur, haha, eftersom han är så himla bra, men idag gick det faktiskt ganska bra. Jag blev bara lite sur två gånger, men det visade jag inte så mycket, hoppas jag, haha! Pappa slutade på 53 slag och jag, och det var en sak jag blev sjukt förbannad på (!), på 54!!! Jag kunde ha kommit lika men då, på sista hålet när bollen var ganska nära hålet så missar jag!!! Gissa om jag kokade av ilska då! Haha, jag är så hemskt barnslig.
   Mamma slutade på 57 slag har jag för mig.

Haha, nu kanske jag ska sluta innan jag börjar låta för mycket som en usel sportkomentator. Jo, jag måste bara skriva som en liten fortsättning på förrgårdagens (säger man så?) inlägg. Idag när jag satt i bilen och lyssnade på enbart Muse, hihi, kunde jag inte sluta drömma! Haha, jag vill verkligen någon gång i mitt liv stå på en scen och framföra en av deras låtar! Fatta vilken känsla! Jag skulle vilja stå där och sjunga och spela piano och så kan Mimmi och Gaby spela bas och gitarr och så kanske Malin (hehe) spela trummor! Det skulle vara så coooolt! :)
   Jag hoppas verkligen vi kan fixa ett litet band, haha, vet inte direkt hur det kommer gå men man kan ju alltid hoppas att vi kanske kan göra något, som innefattar musik, tillsammans. Om någon om läser är duktig på trummor, vi behöver dig! :) Hehe.
   Jag hoppas er kväll blir bra och att min dröm blir sann! ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh, kan vi inte göra det? Ja, jag kan antingen spela gitarr eller bas... Jag får se, haha. Jaa, det kan hon, men inte heller så hemskt bra. Ja, en trummis behövs... Haha.

Nu ska jag fixa lite med bloggen och sen ska jag gå och lägga mig.

Postat av: Mimmi

Nu har jag lite frågor till dig, för du har lyckats med lite grejer på din blogg som jag inte vet hur man gör xD Först: hur får man in klockan i sidgrejen? Gör man det i kodmallen eller stilmallen? För jag har hittat en jättefin Marilyn Monroeklocka, men när jag försöker sätta in den så försvinner hela sidgrejen. Och sen, jag vet hur man gör så att texten i sidgrejen ändrar färg, men inte texten där det står Om, Arkiv, Sök i bloggen och såna saker. För du har ju allt i orange. Fattar du vad jag menar? Jag tror det var allt.

Kram

2008-07-21 @ 13:35:00
URL: http://loban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback