Like a bridge over troubled water.



Hehe, jag kunde inte motstå att lägga in en till bild. Jag tycker de är så hemskt coola. Och sedan så älskar jag ju vatten! Hehe, jag vet inte om man ser det men det är i alla fall min Imsdalflaska som jag tog en bild på.
   Men nu, till saken. Idag har jag inte direkt gjort något speciellt, förutom städat hela huset i tre timmar (!) och sedan gått ner till stranden och solat och badat lite. Jag brände mig lite på ryggen igår, hehe, så jag var inte sådär värst sugen på att ligga och steka. Inte minst när man blir brun på fram och baksidan och inte på kanterna. Haha, det lät lite konstigt, men ni kanske fattar vad jag menar.
   Jag tänkte inte berätta så mycket mer om idag utan faktiskt lägga ut tre bilder från konfirmationen! Det var ju ett tag sedan och jag har inte lagt ut en enda bild. Men eftersom det tar cirka fem minuter för varje bild att laddas upp (på den här datan) så kan jag bara lägga ut tre stycken nu, jag ska nämligen se på en film vid nio, Transamerica hette den, hehe.

      

1. Precis innan vi skulle konfirmeras! Jag var nummer två, alltså näst längst in till höger.
2. Jag som samlar in kollekt.
3. Efter konfirmationen gick vi ut och samlades i en ring, och vi lekte massa roliga lekar! Haha, här kör vi Muffin Man. En totalt meningslös lek men den är skoj!

Nu har filmen börjat så jag måste sluta, ha det bra! Kramring.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra bilder!

Saknar kramring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback