Stig Helmer Olsson, haha.

Jag är ledsen men.. idag kommer jag inte hinna skriva något längre inlägg. Mamma, pappa och jag ska se på film om typ tio minuter, hehe, så jag måste skynda mig. Jag tror vi ska se någon komedifilm på tvåan eller något men om den inte är bra så vet jag i alla fall vad jag vill se! Haha, Sandras och mina favoritfilmer. (Inte för att jag vet om det är hennes favoriter men, hehe, i alla fall). Stig Helmer Olsson! Det finns fan inget roligare, haha. Ärligt talat! Jag har kollat på varenda en av de filmerna typ hundra gånger och jag sitter fortfarande och spolar tillbaka varje gång det är något kul, haha. Vilket är kanske var femte minut, hihi, i alla fall om man frågar mig.
   Han är bara så himla typisk! ;) (De från lägret fattar nog). Nej men, nu måste jag gå! Ha det så bra hörrni! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback