Shoppingrunda i Varberg.

Det har bara gått två dagar sen jag skrev senast och jag har fått fem kommentarer! Fem! Det är alltid något som förgyller dagen en smula, hihi. Förlåt om jag inte har skrivit på två dagar, jag tänkte faktiskt skriva i förrgår men mamma hade datorn typ hela tiden så jag hann inte använda den. Och när hon väl inte hade datorn så ville ju inte jag heller ha den, då såg vi ju på TV, Midsomer Murders (på DVD), så klart! Haha, det är värsta tantprogrammet, men jag gillar det. (SVT1 21.00 tisdagar).
   I förrgår gjorde vi inte något speciellt, vi var bara hemma, och jag strök kläder i en timme och tjänade 80 kronor! $$$ Haha. Igår var vi och shoppade i Varberg, de har kvällsöppet till 22.00 varje torsdag. Jag kom precis på att jag inte har tagit några bilder på allt jag köpt... jag tror jag får ta och sticka iväg och göra det nu lite snabbt. Jag måste ju visa! :) Och så måste jag hinna skriva klart det här inlägget och lägga in alla bilder innan mamma kommer tillbaka igen.. (just nu äter mamma lunch, det är därför jag har datorn, jag ska ju inte ha någon lunch, jag åt ju frukost typ vid halv elva, haha)

Sådär, nu har jag tagit några bilder :D Här kommer de, det är ett par gröna shorts från Vero Moda 99 kr, en katten Gustaf- (stavar han med v eller f?) tröja från Ichi 99 kr, en Little Miss Busy-tröja från BikBok 149 kr och ett par ballerinaskor från Vagabond 350 kr. Sedan köpte jag lite andra grejer, ett vitt linne, en sport-BH och två vanliga BH:s men de kanske inte är riktigt lika intressanta att se, haha.

Okej, nu har jag försökt ladda upp bilderna i typ en kvart och det händer inget... datorn bara laddar och sen så händer det inget. Jag får hoppas på att jag kan ladda upp bilderna imorgon när pappa har kommit med min bärbara. Det är bara mammas dator som är så himla skyddad, bara man använder den en sekund så säger hon att den inte funkar igen... haha.
   Ni får ha det så bra tills imorgon då jag skriver igen, skriv gärna fler kommentarer! Ni anar inte hur roligt det är att läsa dem! Jo just det... jag måste bara skriva två små meddelanden, ett till Mimmi och ett till Carro.

Mimmi: Haha, jo jag såg att du hade dina pyjamasbrallor på dig men jag tycker det såg helt okej ut faktiskt. :) Jag kan inte göra något fram till den 15/16 augusti typ... för den 14 kommer jag hem från Grekland och landar i Göteborg sen åker vi väl hem till Sthlm dagen efter... så det går nog att göra något det 16 eller 17 eller någonstans där, om du vill(och kan)? :D

Carro: Jo jag vill gärna åka till Liseberg med dig! :) Men än vet jag inte när vi ska dit... jag tror vi ska åka dit när mina bröder och deras kompisar kommer... men du kan ju hänga med ändå. :P Asså jag vet ingenting än men det skulle vara kul att göra något om det gick. Jag kan informera dig när jag vet mer, som sagt, haha.

Kramar på er alla, nu ska jag ut och sola i det härliga vädret! Här är det varmt och soligt och superskönt. :) Ni får hålla tummarna för att det funkar att lägga in bilder på den andra datorn! Annars skulle det ju vara lite tråkigt... en hel sommarblogg utan en enstaka bild :(.
   Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en viss liten kusin har sin konfirmation den 16:e men det kanske du inte visste.. hihi :) hoppas du har det bra i frillesås och ska försöka att komma dit nu i sommar. saknar dig redan! <3

2008-07-12 @ 01:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback