Bilder från lägret.

Sådär, då var allt som vanligt igen då. Eller, inte direkt "som vanligt" eftersom jag är ju inte ens konfirmerad än så konfatiden är inte över, men annars är det ju ingen (härlig) lägertid längre. Nu har man börjat vänja sig vid huset igen och att inte ha bestämda tider och sjunga vid varje måltid och ha morgon- och aftonbön och... ja, listan kan bli väldigt lång som ni kanske förstår, hehe.
    Men idag var jag faktiskt på Stegeborgs konfirmation i kyrkan (Stegeborg är det andra lägret, som jag inte kom in på... hehe) och det var väldigt kul! Man träffade de flesta i klassen som man har saknat och det var ju såklart kul att kolla på själva konfirmationen (mest deras redovisning då). Det här kanske låter egoistiskt men... jag tycker faktiskt att våran redovisning är bättre. Det känns i alla fall som det. Och ungdomskusikern (vårat läger har samma som dem) sa faktiskt att vi sjöng både finare och starkare. :) *stolt* haha. 

Jag längtar verkligen till imorgon! Det kommer bli så himla kul att konfirmeras och att träffa alla kusiner (nästan) och Sara igen! Och sen kan man ju säga att sommarlovet börjar "på riktigt", jag har ju inte hunnit ha något riktigt sommarlov än känns det som. Ingen sovmorgon alls... förutom typ de tre första dagarna på lovet innan lägret. Både idag och igår har jag ju vart tvungen att gå upp halv åtta och nio för att jag skulle vara i kyrkan och gå på deras konfa.
   Jag har inte direkt några bra och intressanta bilder men jag kan visa några bilder jag har, huset som vi bodde i, vårt rum, min säng, huset runtomkring och en annan liten rolig grej vi fick igår, hihi.

         

                

              

         

    

Alla bilder är alltså från lägret förutom de tre sista, som man kanske förstår, hehe. Den med lappen som det står "Ledarna ser sig, det är ett typiskt big no no" var den lilla överraskningen man fick från ledarna dagen efter att man hade kommit hem, jag märkte det på morgonen. Haha, det var ganska roligt faktiskt, alla hade fått en sån lapp uppsatt hos sig. Dock är det lite läskigt att jag aldrig såg när de lämnade den! Hehe.
   Sedan är det en bild på min vackra Musemusmatta, hjärta, och en bild jag bara tog för att... hehe, prova zoomen på kameran. Jag tyckte den blev lite fin så jag la in bilden. Den är från vår trädgård, eller asså, det är husväggen bakom, som man kanske fattar.

Nu måste jag sluta för middagen är klar! Det blir grillspett och jordnötssås (direktimporterad från Holland med Joakim xD) och RIS! Aahh, det var hundra år sedan känns det som, på lägret fick vi ris typ två gånger... annars bara potatis.
   Kram! <3

Kommentarer
Postat av: S'

hihi ska bli kul att träffas igen<3

Det var ju såå sjukt länge sen vi sågs, typ jullovet eller nåt :) ska iallafall bli jättekul imorn :D<3

Postat av: Emma

Vårat läger var bästast!!!

2008-07-11 @ 11:18:00
URL: http://emma93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback