Matthew Bellamy 30 igår <3

Hejsan allihopa igen! :) Bara för att jag sa att jag nu brukar skriva varannan dag så blev det så klart inte så den här gången bara för det! Haha, så himla typiskt mig, verkligen. Men spelar roll, det har ändå bara gått tre dagar, så det är inte direkt någon katastrof. Men det är i alla fall kul att man har fått två kommentarer sedan man senast skrev, *glad*, tack hörrni!
  
Jag måste bara börja med att om bara sex dagar ska jag på konfaläger! Det kommer bli så jäkla kul! Men... jag vill inte verka nojjig eller så men, jag hade fortfarande velat vara på det andra lägret istället... alla ska ju fan gå där! Jag kommer sakna alla över sommaren och så kommer typ alla i klassen sitta där tillsammans på lägret... :'(. Men men... saker blir inte alltid som man vill, jag får vara glad ändå. :) Man har ju en timmes SMS-tid varje kväll också, haha, och den ska jag utnyttja väl.
   I helgen var jag också och köpte ett par gummistövlar! Kanske låter lite konstigt med tanke på sesång (hur #%¤& stavar man det?! Haha) men man skulle ha med sig det på lägret så... jag fick ta och köpa ett par. Mamma och jag hittade ett par riktigt fina, tycker jag i alla fall. De var svarta och så hade de något slags mönster.. det var typ ringar i lite olika färger och så var det stören där fram... Alltså, det kanske låter lite udda, men de var ritkgt fina faktiskt.

Innan jag går och kollar på fotbollen (och kanske tar ett fotbad) måste jag bara berätta vad jag gjorde idag. Jag, Elin och Flisan vaxade benen! Weeeii! Haha, Flisan hade redan vaxat det mesta men Elin och jag hade inte gjort något.. hehe. Jag trodde att det skulle göra mycket ondare än vad det gjorde! Jag lovar, det var inte så jäkla farligt. Visserligen tror jag att jag har en ganska hög smärtgräns (dvs att jag inte tycker någonting gör ont) men jag tror verkligen inte att det gör så himla ont för er heller, om ni skulle vilja prova. :D
   Jag är dock lite missnöjd över att mina hår var lite för korta så mycket hår åkte inte bort... men det är ändå mycket finare än innan så jag är jättenöjd! Flisans mamma var till och med så snäll att vi fick det gratis! Hyllningar till henne (pinsamt nog vet jag inte vad hon heter.. haha)! Hon tyckte bara att mina fötter inte var så hemskt vårdade (rodnande smiley) men jag har faktiskt som ursäkt att jag inte fixar dem förrän till sommaren (vilken ju är nu) så jag ska fixa dem ikväll! Som jag sa tidigare... ta ett fotbad, klippa naglar och måla nagellack.

Nä, nu måste jag sticka så... vi hörs lite senare. 
   PS Hoppas nu att vädret blir bra så jag kan gå på Grönan på torsdag.. om det regnar så kanske inte tilt är öppet juh! :( KATASTROOF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback