Studenttider.

Sorry att jag inte har skrivit på två dagar men igår hade jag verkligen inte tid! Efter att ha kommit hem från skolan cirka halv fem var det bara att hoppa direkt i duschen och ta på sig klänning och skor. Vi skulle nämligen gå på två studentskivor under kvällen, vilket tog myycket mer tid än vad jag hade väntat mig! Jag kom inte hem förrän klockan tolv! Hehe, men det var egentligen mitt eget fel för jag ville inte gå, vi hade det så roligt. Och det var inte någon annan i familjen som ville gå heller, för den delen.  
   På den första skivan stannade vi bara i typ en och en halv timme.. jag känner inte dem så bra. Eller jag vet ju vilka de är och så men jag har liksom inte träffat dem på typ fem år så de kände knappt igen mig. Pappan (Peder) sa typ "nämen titta vilken lite skönhet!" direkt när vi kom, hahaha. Jag vet inte direkt om det är sant men, så säger de väl till alla antar jag, haha.  

På den andra skivan var det roligare! :) De känner jag jättebra och vi var och åkte skidor med dem på sportlovet. (Haha, jag måste bara säga att efter sportlovet så sa Adde att han hade varit i Sälen, vilket jag också hade varit! Utan att vi visste om det hade båda vi varit på samma ställe och åkt i samma backar, utan att se varandra! Haha, det är nästan så att jag fortfarande skrattar lite åt det xD).
   Jag orkar inte direkt förklara allt som vi gjorde för jag tror ärligt talat inte att någon orkar läsa (visserligen kanske jag har tråkat ut er redan, men i alla fall). Vi satt i alla fall och pratade och sen lite senare på kvällen, typ halv elva, så spelade vi lite GH3! Yeeyy! Det är så jäkla kul! Och jag klassade ut Joakim (min brorsa, haha). Fast det kanske inte är så konsigt.. hehe, han sa att han hade kört typ två gånger innan, och vi körde på hard. Eller han fick prova på medium och easy först, men sen bytte vi. :)
   Sedan konstaterade vi och några andra att på Sony Ericsson-mobiler finns ordet "nazistparkering" med i T9! Haha, så himla kul! Men tyvärr finns det inte på min mobil... fast jag har ju Nokia så det kanske inte är så konstigt.

Sedan idag så har Elin och Ellinore klottrat ner mig totalt med bläck! Haha. Eller "hade" snarare, jag har fått bort det mesta.. hehe. Det syns bara lite på armarna och knänen och sen så sparade jag de små byxorna och bilden på Kristoffer (matteläraren) som Elin ritade på mitt vänstra lår. Hahaha, den ser så himla gullig ut. :)
   Ni skulle bara veta hur jag såg ut! xD Jag hade bilder och figurer på hela armarna, och då menar jag hela! Och sen ritade de en sol och spindelnät på knäna och lite andra bilder på låren och runt knäna. Haha, men jag tycker det var ganska fint. :P Lite tatueringar så där xD.

image152

Hehe jag vet inte om man ser något, men så där såg i alla fall bilden på Kristoffer (det står Min Favvolärare också xD) ut och de små byxorna. Allt annat hade jag redan tvättat bort då så det syns inte, haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback