Skolavslutning imorgon.

Nu skriver jag här igen! Och det är bara för att jag har några saker att berätta. :) Visserligen inte alls så intressanta eller roliga grejer.. men jag måste få säga dem ändå.
   För det första så, idag när jag och Gösta skulle ta bussen hem (eller, båda vi skulle faktiskt till Täby Centrum, men inte tillsammans), så kom Sofia W och sa att någon hade dött i tunnelbanan! Hon sa att någon hade fastnat i rulltrappan och dött, haha. Jag trodde hon skojade, eller alltså, jag trodde det hade hänt något, men jag trodde inte att någon hade dött pga att den hade fastnat i rulltrappan! Haha. Nyfiken som jag är var jag tvungen att gå ner och titta, och vi gick dit. När vi kom ner såg det inte ut att vara nåt speciellt, förutom att några poliser gick runt där och de hade stängt av stationen. Sen när vi kom ut ur dörrarna för att gå till busshållsplatsen såg vi att det stod tre brandbilar, typ sex polisbilar och två ambulanser där och massa poliser och folk! Shit täntke jag, hehe. Jag vet inte vad som hände för det hade typ redan hänt när vi kom... men jag antar att det kommer stå i Danderydstidningen imorgon. xD Om det står måste jag läsa det, hihi, jag vill veta vad det var som hände...

I alla fall, nu kanske det blev lite mycket om det, men det var ganska roligt. Asså, inte att det har hänt något hemskt (!), men att det händer just här. :P Här brukar det aldrig hända något... (eller föresten blev en kvinna påkörd vid övergångsstället vid min busstation tio minuter innan jag kom i vintras... men ändå, hehe).
   Sedan när jag var i Täby (jag skulle gå till Synoptik, som vanligt) så var jag lite tidig. Så jag gick och handlade lite, och som vanligt köpte jag mer än jag behövde.. haha. Kom dit för att köpa underkläder, och kom ut med en väska och ett par shorts för mycket... Men... sån är jag xD. Hehe. Och sedan när det var ungefär en halvtimme kvar tills min tid visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, så jag gick in på en av spelaffärerna och kollade på några småkillar som körde Guitar Hero. Jag tänkte att jag kunde köra lite (eftersom den första killen var ganska dålig och körde bara på medium) men sedan när den andra killen kom ville jag inte köra längre!
   Han var ungefär åtta/nio år kanske, var lite småfet, hade rött hår och glasögon. Och gissa hur han spelade?! Han körde en av de svåraste låtarna på expert och fick typ 95%!!! Det var fan helt sjuukt! Det är klart jag har sett andra spela så innan, men inte någon så ung! Shit. Den tredje killen (som inte var riktigt lika bra men ändå körde på expert) började köra på One och pausade när solot kom, och då hoppade han in och körde! Jävlar, hehe. Han klarade inte hela låten, men det var bara för att han innan var ganska dålig. xD

Okej, förlåt om jag skrev lite mycket men... jag blev typ chockad. :P Det var lite coolt. Men sen var jag tvungen att gå för jag hade tid typ fem minuter senare, hehe.
   Jag tänkte bara visa en bild på väskan och shortsen jag köpte. :) Jag hade sett en tjej i skolan med en likadan väska och... den var så fin att jag ville veta var den kom ifrån, och så hittade jag den på.. H&M! Haha. Jag trodde inte den kom därifrån! Och den var så billig! 179 kr. :P Shortsen 98 kr, H&M (antar att alla har sett såna innan).

                   

Sakerna kanske inte ser såå fina ut på bilderna... men de är verkligen det på riktigt. :) Jag är superkär i väskan. :P 
   Haha, jag vet inte varför jag la ut en bild på mina fötter... tyckte bara det blev ganska fint med det rosa nagellacket. Och om de ser lite smutiga, beror det på att jag hade sandaler idag! Jag har inte så skitiga fötter annars. xD
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback