Africaa!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har bara inte orkat, och så känns det som att jag har haft så himla mycket annat att tänka på...
   Men nu har jag i alla fall lagt upp en profilbild här som verkligen är på mig och inte på Muse. (Jag kanske ser lite sur ut men det är jag inte, haha.) Jag vet, det var sjuukt heta på den bilden men i alla fall, haha. Det kanske är bäst att ha en bild på sig själv, hihi. Och snälla... kan ni inte säga om jag ser bra ut på den bilden eller inte? Även killar.... ehm, okej, jag tror inte direkt att någon kille läser min töntiga lilla blogg, förutom Gösta då då, haha!

Jag måste bara lägga in musikvideon till en låt som jag verkligen älskar! Och den kommer ifrån 80-talet! <3 De hade så himla bra musik då. Men jag måste ju erkänna att Muse är way better, haha. Fast det visste vi ju redan! ;D Det har tagit ett litet tag för mig att välja vilken låt jag ska spela på musiken men nu tror jag att jag har en vinnare. The Scientist av Coldplay. Så fin! Men det är klart att denna låt kommer vara mitt andra val, den är bara för vacker.

Africa med Toto!

Är den inte underbar? Jag älskar deen! Hihi. Jag vet inte direkt vad ni kommer tycka men jag är i alla fall kär i den här låten, som sagt.
   Hoppas ni har en bra kväll folks. ;D
   Och Malin, jag saknar dig här på msn! Things are such boring when you're not around...  :( Ditt brev är efterlängtat. <3



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Just det, Cajsa spelade den när vi var hemma hos henne! Tillsammans med I want to break free. Jag föredrar faktiskt 70-talet, go punkrock!
Jag håller medd, Matthew ÄR mer skillad än Toro, men Toro är iaf sjukt skillad. Sån talang som jag bara kan drömma om, haha.

2008-03-12 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback