En kråka?

Haha, jag kan ju bara erkänna direkt att jag inte är särskilt bra på att hålla vad jag lovar. Som ni kanske har märkt för ett tag sedan. Men liksom, jag hinner inte! Och jag blir bara så himla avis på alla andras bloggar som får flera hundra tittar när jag bara får typ fem... jag vet, jag vet, jag ska vara glad för det jag har. :) Men ändå, hehe.

Alltså egentligen har jag ingen aning om vad jag ska skriva för just nu är jag så himla stressad. Jag har liksom uppvärmning på gympan imorgon OCH så ska jag ha en redovisning i SO:n imorgon. Jag vet att det inte direkt är någon som bryr sig men jag kan inte hjälpa att jag  blir så himla nervös. Tänk om jag sabbar allt och bara gör fel? Och vi har till och med förhör på idrotten! Jag har inte ens rört kompendiet, haha! Jag suger på det här med att träna in det veckor innan man ska ha det. Om man ska köra min stil så ska man hyperplugga det dagen innan, hehe. Fast för det mesta så brukar det ju funka ganska bra faktiskt... i alla fall när det gäller vissa ämnen. Och då ingår inte idrott och hemkunskap... fy f*n, haha.

Imorgon ska vi ha en överraskningsfest för Cajsa! Haha, hoppas bara inte hon går in här och läser... inte för att jag tror att hon ens känner till min blogg men. Och jag känner mig så himla taskig för jag inte har köpt nån direkt present! Jag sa det till Mimmi och hon tyckte det var okej för att jag är ju inte direkt hennes bästa vän liksom... jag är ju bara där för att det är "gänget" samlat, hehe. Det är så jäkla synd att alla de inte går i min klass bara, fast det går ju inte eftersom vi är inte ens lika gamla, haha.

Idag har jag låtit som en kråka och jag gör det fortfarande! Det låter verkligen hemskt! Och jag som ska ha redovisning imorgon... hoppas jag inte låter alldeles för konstig bara. Som igår på SO:n! Hahaha! Vi hade genomgång av provet och sen när min lärare bad mig svara på en fråga så kunde jag inte säga nåt! Eller jag kunde krassla fram  något liknande "jag kan inte prata" så jag tror hon förstod. Det kändes lite konstigt att inte säga något alls när hon frågade frågor som jag visste att jag verkligen kunde svaret på... 

Nu måste jag verkligen träna på alla mina läxor och all skit... bajs på dem. Men jag ska prata lite med Malin med. :D <3


Fett cool! Paul Klee är min konstnär på bilden. Jag ska rita en bild liknanade den, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar idrott men Hatar hemkunskap :D lycka till med rösten ;)(Y)

2008-03-07 @ 16:08:39
Postat av: Mimmi

Ooh, häftig bild. Jag "hade" Roy Lichtenstein. Jag har också gaanska mycket läxor just nu (jättestort SO-prov på tisdag, har inte pluggat nåt), men inte lika mycket som du verkar ha :) ja, det gick ju jättebra på festen igår! Haha, fast jag sov till tol vidag. Yes, lyckat Mimmi!
Jaja, vi ses på måndag, tror jag.

2008-03-08 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback