P!ATD live i Stockholm!

I tisdags var Sara, jag och Elin på Panic! At The Discos konsert på Tyrol på Gröna Lund! Det var så jävla braa! Jag trodde aldrig de skulle vara så himla bra som de faktiskt var! Jag hinner verkligen inte skriva något nu för jag kom precis hem ifrån Sälen och har bara precis laddat upp två videor från konserten. Jag lovar att jag ska skriva mer imorgon men just nu måste jag verkligen sova... jag vet, det är tidigt och så men.. jag måste. Jag fortsätter på det här inlägget imorgon.

Build God, Then We'll Talk ~ Panic! At The Disco live på Tyrol tisdagen den 26 februari 2008 kl 21.00 ungefär! Haha. Filmad av mig alltså. :)



PS Checka in
www.youtube.com/Cheemicalmonster så hittar ni fler videor från konserten.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad kul att du hade roligt, haha, skum mening.
Saknar dig, men det har jag väl redan sagt? Vi ses nog imorgon.

2008-03-02 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback