Jag kom inte på någon rubrik idag.

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag... men det har bara inte blivit av. Jag har inte haft tid känns det som. I fredags var vi ju på Sätra Äng så då kunde jag inte skriva. Men jag måste verkligen säga att kvällen blev mycket mer lyckad än vad jag trodde den skulle bli!
   Visserligen gjorde vi kanske inte så särskilt mycket, men det var ändå kul! Vi var liksom där, grillade, pratade, lekte lite och bara hade skoj. Haha, det var roligt när de där moppegubbarna kom. Egentligen fattar jag inte varför alla blev så jäkla rädda för dem, så skrämmande var de ju inte! De var väl lite fulla, haha, men de var rätt trevliga.
   Och det var så kul när jag, Adde, Ogge, Pope och Pogen såg en and sätta på en andhona!! Hahaha, det var verkligen som en våldtäkt och jag kunde inte sluta skratta. Sen när vi typ kom på att de jagade varandra och, ehm, haha, ni fattar ni som var där.

Sen i lördags orkade jag inte heller skriva, jag vet inte riktigt vad jag gjorde då men... jag bara gjorde lite skolarbete och slappade. Men det var också jätteroligt när Flison, Gösta och Carro kom! Och vi såg på ESC (orkar inte skriva ut hela namnet för det är så jäkla långt). Det var riktigt trevligt, haha.

Igår var det också roligt! Eller... först var det inte så kul för då var vi tvugna att gå till kyrkan på gudstjänst och sen fika på församlingsgården och få massa information om konfalägret. Jag tror verkligen att lägret kommer bli kul men det känns som att jag har hamnat med lite väl få personer som jag känner... det finns några på det andra lägret som jag också skulle velat hamna med.. :( Och det beror bara på att jag är ett år yngre så jag fick inte den där jäkla informationslappen när de andra fick den så när jag skulle boka var det fullt! Fan vad jag är arg över det fortfarande...
   Men det var i alla fall roligt när min bror kom och vi spelade piano, gitarr och sjöng ihop och sen när jag fick spela lite CS! Wihoo! Haha, nu har vi bytt lösenord på hans konto så att jag kan spela på hans. :P Alla tycker säkert jag är konstig som spelar det men det är, ärligt talat, väldigt kul om man väl förstår lite av vad man gör. Hoppas jag får vara med på nästa lan med killarna, hahaha, men då kommer jag ju inte ha någon data att spela på i och för sig... Det är ju inte direkt så att jag orkar ta med min egen dator, men jag kanske får låna nåns. :)

Nu ska jag vänta tills nån av killarna kommer in så att jag kan spela med dem på CS, hehe. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback