Ny design men ta bort prickarna!

Hej, nu kommer det här bara bli ett väldigt kort inlägg för jag vet inte riktigt vad jag ska säga och nu har jag precis hållt på och ändra min blogg och den blev rätt fin tror jag förutom att jag råkade få några jäkla prickar framför länkarna på högra sidan! Jag har försökt få bort dem och jag har ingen aning om vad jag gjorde men det går verkligen inte! Snälla någon, hjälp mig, det är asfult! 

Hehe, idag så läste några upp våran svenskatext som vi pratade om igår och det var så jävla roligt! Jag skrattade som en svettig gris, haha! Och sen... jag måste bara berätta lite kort om vad som hände innan svenskan, det var egentligen inget kul men det var lite pinsamt och rätt kul, typ. Innan svenskan så var typ ALLA i vårt grupprum och.. jag vet inte vad de gjorde där men alla var i alla fall där. Men ingen satt i soffan så jag tänkte att jag kunde lägga mig i den lite, som jag då gjorde.
   Sen hörde jag att folket, hehe, började röra lite på síg och så sa jag "kommer hon?" (och syftade på vår svenskalärare Malin). Sen när jag tittade mot dörren så stod hon där och hade hört allt och såg att jag låg och latade mig i soffan när lektionen redan hade börjat! Visserligen var typ alla där inne så det var inget spec men ändå, jag började gapskratta och det var ganska kul. Hon började också skratta, hehe, för hon sa typ något "och här ligger man och vilar sig?" fast på skoj liksom.
   Förlåt, nu blev det för långt.. men i alla fall. 
  
Om någon vet hur jag får bort prickarna, typ Mimmi eller Elin, snälla hjäälp!
   Jo, just det, jag måste bara säga att jag har lärt mig Hallelujah på gitarr idag och det låter så jäkla fint att sjunga till! Haha, jag började spela lite på den idag på musiken för att Flison spelar den sen skrev jag ut ackorden, övade på rasten och övade hemma så nu kan jag den! Kul va? Not kanske.. hehe.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

What? Jag ser inga prickar! Det ser skitbra ut, :)
Ooh, jag lärde mig spela Hallelujah igår. Låter kanske inte så jättebra, men you know.

2008-05-06 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback