Östergötland 08

Hejsan på er allihop igen.
   Det kanske kan verka lite sent att lägga ut några bilder från klassresan förra veckan nu, men jag har inte fått bilderna förrän nu. Hehe, jag vet att de inte är så fina och så men jag lägger bara ut tre stycken tror jag. Bara så att ni kan få se några. OBS Vi har nog inte så där superfina kläder eftersom det var en typ "vildmarksresa" hahaha. Eller inte, men i alla fall, jag har inga fina kläder. xD Typ fleece och mjukisbrallor. Hemskt, jag vet.

image146

Hehe, Adam puttar Elin och mig på gungan, eller linbanan eller vad man nu skulle vilja kalla det. Den var så himla rolig! Lite senare åkte vi... ehm, ett antal flera på den (typ sex stycken) haha, men det var roligt. Dock inte att jag var längst ner, hehe.

image147

En OTROLIGT fin bild, va? Hahaha, alla gör helt skumma poser, men den är rätt härlig. Om jag ska vara ärlig är nog Ylva längst ut till höger min favorit, hon ser så himla rolig ut! *Asg*, haha. Gösta ser ut som om han röker eller något, haha. Krosse ser väldigt förvånad ut, hehe. Om ni undrar så är det Adams sko som ligger i bakgrunden, hehe, han tar alltid av sig dem för att fläkta fötterna eller nåt. Det stinker ganska mycket.. hehe.

image148

RADIOAKTIVA RÄKAN! Hahaha, Ylva har fått den och jag måste skydda mig! xD Ellinore verkar vara lite efter, haha (men Ellinore! xD), och Pontus verkar tro att det är han som har fått räkan, haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, det är mina bilder va? Men det var skitkl på klassresan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback