Panter har anlänt!

Hejsan på er igen!
   Igår var jag och köpte ett nytt marsvin! Jag är så glaad! Jag vet... det kanske gick lite väl fort, men men, jag var ju faktiskt tvungen att fixa en ny kompis till Tiger. Ehm... än kanske man inte kan kalla dem kompisar, men de kommer nog att bli ganska snart (får man väl hoppas, haha). 
   Han är en Black Tan (kommer lägga in en bild så snart kamerabatteriet har fått ladda klart, det är nog lite senare ikväll bara) och det betyder att han är helt kolsvart, förutom på magen där han är typ lite brun. Uppfödaren sa att det var som en Rottweiler (hur det nu stavas) fast att det var ett marsvin istället. Han är sjukt söt i alla fall, hihi. Och han heter PANTER. Kom ihåg det nu. :D Fast innan hette han "A Beautiful Creation", haha, visst är väl det fint men kanske lite väl överdrivet för ett litet marsvin? Eller vad tycker ni? 
   Tiger och Panter har bråkat en del och Tiger har till och med fått några sår. :O Men jag tror inte det är någon fara, det ska vara så. De behöver rangordna sig eller något sådant. Men det jobbiga är att mamma är så jäkla rädd och nervös över att Tiger ska "skada sig och bli ledsen". Haha! Bullshit! Hehe, jag skojade, men asså, det är ju naturens gång! Ehm, ja, ni fattar vad jag menar antar jag.

image143

image145

Okej, det får vara enough om mina små marsvin. :) Jag kan väl ta att berätta lite om... tja, jag vet inte riktigt vad faktiskt. Jag vet en sak jag kan berätta och det är att jag har blivit kär i Californication. Haha, jag vet att jag har sagt det innan! Jag vet! Men den är så himla bra och jag har letat upp lite noter till den nu. Hoppas att jag kan lära mig spela den lite på piano eller något i alla fall.
   Malin, jag vet att du typ inte gillar den, men whatevs. Hehe, nej men, jag gillar den i alla fall. :P Mycket fin låt. Tackar till dig Pontus. Jag visste inte ens att den fanns innan du spelade den för mig.

Det kommer in, i alla fall en bild på Panter om ett litet tag. Jag ska se om jag lyckas ta en bild på honom, han är så himla snabb och smidig! Han smiter hela tiden. Men jag gillar såna marsvin, haha, inte såna där lata som inte rör på sig när man petar på dem. xD 
   Vi hörs. <3
   PS Idag när jag hade hästsvans upptäckte jag att min lugg har blivit så lång att den sitter kvar i hästsvansen! Så SJUKT skönt! Synd bara att jag ska klippa mig nästa fredag... haha. Ville bara säga det, haha.  ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh, han ser skitcool ut! Haha. Tiger och Panter, passande. Men de är båda jättesöta. Kram.

2008-05-22 @ 17:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback