Planering i sista stund. xD

Jahapp, vad ska man göra ikväll då? Det skulle vara filmkväll eller nåt hos Lina men det blev tydligen inställt, hehe. Så är det alltid när man bara planerar så här himla hastigt. Gösta bara smsade och sa det igår... fattade inte riktigt men ändå. Jag får väl vara själv ikväll då... Basti (min bror) är väl hemma men han sitter väl bara vid datorn om han inte går till några kompisar.
   Igår hade jag roligt i alla fall, men det var ju igår. För er som undrar så lyckades jag faktiskt smita in hos någon, haha. Smita och smita men, jag var i alla fall inte här hemma ensam. :P Tur det. :)

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra alls, ingen rolig verkar vara inne på msn heller. Jag tror att jag får ta och sätta på en film, se på tv eller nåt och sen kolla om någon är inne vid nio/tio eller så.
   Det var några i C3 som skulle till Grönan idag och jag ville så gärna följa med! Men tyvärr så hade jag och Klara bestämt att vi skulle ha shoppingdag. Vilket i och för sig var skitkul och jag fick massa bra shoppat, men jag skulle så gärna velat vara med dem på Grönan nu! Jag längtar så till avslutningen då (tror jag) jag och några till ska dit. I alla fall jag Elin, Flisan och kanske Mimmi ska dit, hoppas nån mer följer med. Det skulle vara kul. :) Jag måste ha med någon som vill åka fritt fall, katapulten och extreme med mig! Vissa vågar ju inte ens åka popexpressen eller vad den nu heter. Alltså, inte för att det är något fel med att inte våga åka den men, då får ju jag åka själv... jättekul det liksom.. "/ Hehe.

Nu har jag inte direkt nåt mer att säga... vi hörs väl imorgon eller på måndag. Jag har sovmorgon till tjugo i elva!!! Fan vad skönt! :D Kramar. <3

image151

Det här var en av klänningarna jag köpte, den är från GinaTricot. Jag tror jag ska ha den på avslutningen. Den ser nästan lite tantig ut, men jag tycker den är ganska härlig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback