Resan över Valborg.

Haha, jag måste bara säga att jag har haft världens roligaste Valborgshelg asså! Jag vet att typ ingen annan skulle gilla att åka med tre killar till en killes landställe för att gå på hans dop men, det var faktiskt riktigt kul. :) Och själva dopet var ju bara en jätteliten del av "resan", hehe. Vi var ju där i tre dagar (+ bussresan som tog en dag typ) och bussresan var ju nästan en av de roligaste sakerna. Nästan i alla fall.
   Jag vet inte direkt om jag orkar berätta om varenda liten sak men det var superkul. Haha, jag tycker det var väldigt mysigt för jag låg ner över Viktor och Pontus nästan hela tiden. Eller, asså, när vi såg på film, sen så satt jag ganska mycket upp, fast liksom att jag satt på bredden över sätena och inte rakt fram som man ska i en buss. Och det fanns till och med säkerhetsbälten! Som om vi skulle använda dem liksom, hehe. Nä, jag skojade, och nu har jag också märkt att jag har skrivit väldigt mycket "asså", "liksom" och "typ".
   Sen gjorde vi massa andra skojiga grejer. Badade, bastade, spelade TV-spel och kort och lite såna grejer. Det var ju väldigt fint väder två dagar också. Och hatten som Pontus hittade btw, haha, den var cool. Okej, bara Viktor, Gösta och Pontus kommer fatta nu. (Ekis, Pogen och Pope, haha!).

Jag måsta bara berätta lite kort om vad Gösta och jag gjorde idag också. Vi har en uppgift i svenskan att man ska spela in ett samtal typ två eller tre stycken när man pratar om någonting och så ska man skriva ner det man säger, exakt! Alla förkortningar och konstiga ljud man gör med. Det var skitroligt och Göstas och min blev, haha, asbra. Jag tror inte att andra kommer förstå riktigt vad vi pratar om (i alla fall inte andra än Ekis och Pope, för vi pratade om resan) men den var ändå väldigt rolig.
   Jag hoppas att några andra kommer få läsa upp den i klassen sen på någon lektion. Jag skulle, ärligt talat, skratta ihjäl mig!

Jag har inga bilder från resan nu, men jag tror Gösta ska skicka dem till mig så att jag kan lägga ut några här, hehe. Vi tog faktiskt väldigt många roliga bilder, xD. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Det var jag som skrev kommentaren, du verkade lite... ledsen, liksom. Men det känns som att vi har mycket att prata om. :)

Läste senaste inläggen, det verkar som om du haft helt awesome!

Det var säkert ngt mer jag skulle säga, men kommer inte ihåg... Just det; gör du ngt 28 maj?

2008-05-05 @ 20:43:04
Postat av: Mimmi

AAh, varför skriver den inte mitt namn? Det var alltså jag. :)

2008-05-05 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback