Sitter i skolan.

Just nu sitter jag i skolan och ska snart ha AL-möte. Egentligen vill jag inte gå men, Darío uppskattar det och, tydligen ska det vara bra att engagera sig lite i skolan. Haha, inte för att det finns nåt betyg för engagemang, men ändå. Det kan kanske vara bra, eller nåt. Flison och Elin ska vara med också så då blir det kanske lite roligare och sen efter så är det ju talangjakt! Jag, tillsammans med nästan alla andra i klassen, ska komma och heja på Krosse och Josse. De kommer äga scenen! Haha.
   Vi har spelat lite Guitar Hero på gården också, jag köpte en havreboll efter för jag blev så sugen när vi gick förbi dem, haha. Jag har lite svårt för att stå emot såna saker när de bara kostar fyra kronor också.

Nu måste vi nog gå, jag tänkte bara skriva ett litet kort inlägg innan AL-mötet. Jag ska nog skriva lite mer idag om jag hinner. Jag kanske kan lägga in någon bild, inte för att jag vet på vad, men i alla fall.
   Vi ses, kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback