How could this happen to me?

Jag såg Simple Plan igår med Flisan, hennes lillasyster Olivia och Carro! Trots att det var så jävla trångt att stå längst fram och att jag mår alldeles illa idag så var det superroligt! Jag skrek så mycket att jag har ganska så ont i halsen idag med... haha. Jag har laddat upp två videos på YouTube som jag tänkte länka till här nere. Jag fick inte direkt några bra bilder så jag kan lägga in en bild jag tog på allt folk bakom oss. Haha, konstigt nog så log typ alla till kameran eller gjorde poser. Jag tror det var ungefär 2100 personer där, har för mig Flisan sa det.
   Jag ska snart gå upp och prova spela en låt med dem på piano som jag har blivit kär i! Hihi, Untitled heter den. Mycket, mycket fin, tycker jag. Jag kan lägga in musikvideon här lite senare idag eller så kanske. Har föresten bakat mer än hundra bullar idag och jag ska snart ta och smaka på en! Trots att jag mår lite illa som sagt... hehe.


Addicted: http://www.youtube.com/watch?v=OEVo1bEeAQo
When I'm Gone: http://www.youtube.com/watch?v=dsqMPRbmCYY&feature=channel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback