Only by the night.

Idag har jag varit i stan, Fruängen och Heron City! Jag har köpt en CD med Kings of Leon och sett på den nya Bondfilmen! Filmen var mycket bättre än jag trodde den skulle vara. :) Och det var värsta sköna stolar och mycket benutrymme på Heron City's biosalonger! Haha, i Täby Centrum är det mycket mindre... och på Sergel också för den delen!
   Skivan jag har köpt heter i alla fall Only By The Night! Jag håller på att lyssna på den nu och jag tycker den var superbra. :D Tänkte lägga in en liten bild på omslaget också. Sedan ikväll vid halv nio ska jag se på Parlamentet, haha. Och efter det blir det väl lite mer sittande här och sedan hopp i säng, hehe.


Kings of Leon.


Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha du måste visa hur man fixar sin blogg som du gjort I LIKE x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback