Party hos Mimmi!

Oj, då har nästan hela helgen gått igen och det är redan måndag imorgon! Idag är det första advent och det känns som att hela det här året har gått så himla fort! Hjälp!
   Haha, i alla fall, igår var det kalas hemma hos Mimmi med Gaby, Madde och Malin. Jag tog med min kamera och bad alla ta bilder som jag kunde lägga ut sen. Dock blev väldigt många av dem inte så fina, haha! Och alla sa hela tiden "Man får inte ta bort! Det finns fula bilder på alla där i!" Jag ska försöka leta upp några fina bilder som jag kan publicera här.
   Jag kom hem runt två idag, efter nästan en timmes åkande från Gärdet. Jag fick ta buss till Stadion, vänta där i tio minuter på tunnelbanan, åka till Danderyds sjukhus och vänta där i tolv minuter på bussen! Och det värsta var att jag hade glömt att ta med min iPod! Annars hade det ju inte varit så farligt. Sedan resten av den här dagen har jag... "gjort lite läxor" och inte så mycket annat nyttigt. Citattecknena skrev jag för att... jag har egentligen inte gjort läxorna, utan bara tränat lite på allt och inte direkt lärt mig någonting. xD Haha, och dikten som man ska ha i veckan.. jag hittar inte ett skit på internet, får sno en diktbok i skolan imorgon.



         

         

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback