Åker till Rom i fyra dagar.

Jag vet att jag inte har skrivit här så mycket under praoveckorna, men jag tänkte änå infor- mera er om att jag åker bort till på tisdag. Så då kommer det verkigen inte bli något skrivande. Haha, men sedan kommer jag ju tillbaka så klart. ^^ Och då kommer jag fortsätta, och lägga in lite bilder förhoppningsvis. :)
   Det känns lite coolt att jag ska åka till Rom! Det första jag tänker på då är att jag vill gå till Peterskyrkan och kolla på alla ställen som det handlar om i da Vinci Koden! Haha, det kanske låter lite töntigt, men jag tycker det är häftigt. Här är två bilder. :D


Hoppas era lov blir superbra med! Ni får ha det så bra allihopa, en stor kram från lilla mig! :DD

Kommentarer
Postat av: Carro

Teeessiiii kom hem i miss u darling!

Postat av: Anonym

Ha så kul! Mwn du måste va tillbx till lördag, lova?!



kmr sakna diig!

2008-10-26 @ 21:32:53
Postat av: Elin-Pelin

om du undrar aså var det jag som skrev den förra komentáren ;)

2008-10-26 @ 21:34:18
URL: http://elisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback