Nittonde oktober.

Söndag, och det är snart dags för prao igen... Haha, det har ju varit väldigt kul än så länge så jag är inte så ledsen över att helgen är slut. Det är bara det att... femtonde oktober är över. Och jag vill fortfarande tillbaka, igen, igen, igen. Som när man var liten och var på Liseberg, man ville bara åka igen och igen och att det aldrig skulle ta slut! Precis så känner jag nu. Fast det var i alla fall väldigt kul, så jag är jätteglad.
   Idag har jag vart ensam hemma nästan hela dagen. Mamma, pappa och Basti åkte till Uppsala vid ett-tiden och kom hem sex. Så jag har läst Breaking Dawn, bakat en morotskaka, spelat piano och bara tagit det lugnt. Sedan var det jag som skulle göra middagen också. Någon slags currygryta med kyckling, nötter, banan och purjolök i ugn med ris blev det. Smaskens faktiskt!



Mamma och pappa hade tagit med sig två mobiler hem som de tyckte jag skulle pröva. Haha, man kan ju säga att jag blev lite förvånad, men nu har jag i alla fall stoppat in mitt simkort i den ena och provar att ladda den nu. Jag tog den högra eftersom den såg lite finare ut... vi får väl se om det funkar. Min gamla är ju lite... trasig, den stänger av sig och en knapp har lossnat och, ja, jag vill inte ha den helt enkelt. xD Jag ska nog köpa en ny snart...
   Lyssnar på Black Holes And Revelations nu och ska se på Parlamentet sen. Hoppas ni får en bra kväll allihop! Vi hörs väl imorgon eller lite senare i veckan, beror på när jag får tid och om jag orkar. Hehe, praojobbet är faktiskt ganska ansträngande och man är alltid helt slut när man kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback