Lights will guide you home.

Carro har precis varit här och vi har spelat lite piano tillsammans! Samt kollat på lite videos med Muse. ^^ Alltså, på YouTube då. Men, jag har försökt lära Carro Fix You på piano och det har gått ganska bra! Dock är det lite svårt när hon inte kan läsa noter och man måste för- klara... xD Hon ska kanske köra
den på uppspelet i vår, haha, så
jag får vara hennes personliga
tränare fram tills dess. Hehe,
jag skulle kanske börja ta betalt
för sånt här? ;) Men honestly,
när jag blir lite äldre och
pluggar skulle jag kunna tjäna
lite extra pengar på att ha lite
pianolektioner... eller hur?
   Sitter nu och lyssnar på
Stockholm Syndrome, har inte
så mycket att göra... Jag ska
se på Idol om en timme, och
vi har inte ens börjat med mat
än, haha. Jag tror vi ska köpa
pizza (jag vet, låter lite primitivt
xD) och äta framför TVn. Jag vet
inte varför men vår familj har
kommit in i någon slags tradition
att man alltid ska äta tacos och
pizza på fredagar, varannan. vecka
(Dock var vi ju på resturang förra
fredagen men... det var ett undan-
tag, hehe).
   Jag vet inte om det blev jätte-
konstigt med den här bilden till höger nu men jag ville bara prova. Och sedan så är det ju en sjukt fin också! Matt och ett piano, kan det bli bättre? Haha, fast han spelar ganska så mycket bättre än mig... ^^ Hehe.
   Har föresten spelat in Fix You nyss men, jag råkade spela lite fel, hehe, så jag får spela in den igen lite senare. Ha en bra kväll allesammans! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Haloj, du kanske får lära mig lite sen...?



Fast jag kan faktiskt nästan läsa noter :D

Postat av: Anonym

kan jag med :O men noterna ar helt åt tjotahejtii :D fitn ord :P jag är faktiskt bäääst. tessi ska bli pianolärare :J

men matt är ju läskigt duktig >.<

2008-10-11 @ 00:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback