368 personer lyssnar på Starlight. :)

Haha, gissa om man blir glad när man ser detta när man ska logga in på lastfm! :) <3 (Ni ser vad det står va?). Visserligen är väl Starlight en av Muse's mest spelade låtar och den som alla har hört... men, den är ju bra! Så klart, hihi. :D Carro kan nog intyga hur mycket vi har lys- snat på HAARP-versionen av Starlight denna vecka, haha.



Jag har precis läst ut New Moon och har nu börjat läsa de första sidorna på Eclipse! Dock måste jag nog skriva min book report om New Moon till engelskan innan jag börjar läsa Eclipse för mycket, så att jag inte blandar ihop dem, haha. Sedan måste jag bläddra igenom den och leta efter tjugo ord som "jag vill lära mig" också... suck. Haha, det är så onödigt, för jag förstår varenda ord ju!
   Just nu har jag inget att berätta, jag skriver nog lite mer senare. Jag måste verkligen träna på redovisningen till på tisdag... :( Jag får inte sabba det nu, jag måste kunna allt jag ska säga! Haha, annars får jag väl hitta på en nödplan, eftersom jag inte hade tänkt ta med mig en hel text. Kanske inte ens några ord alls...

Kommentarer
Postat av: Carro

I am trés seg på att kommentera med STARLIGHT ÄR BÄST!

btw, många språk jag fick in va? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback