Funkar låtarna?

Som de flesta kanske vet hade jag ett marsvin som hette Lurvis ett antal år sedan, men han dog för lite mer än fyra år sedan. Idag så hade jag i alla fall på mig hans halsband. Ja, alltså, det är en hjärtformad medaljong med en bild på honom i som jag köpte sommaren efter att han dog. Bara så ni vet behöver ni inte vara ledsna för min skull eller något, för jag är inte ledsen. Jag är bara glad att jag hade honom. :) Jag älskar honom.
   Trots den extremt låga batterinivån på kameran (som för övrigt laddas nu, haha) lyckades jag ta två blider. En på utsidan och en på insidan. Haha, jag vet inte om bilden på insidan är så värst fin, men det är ju i alla fall Lurvis. :)




Nu har jag precis avslutat de sista frågorna till intervjun vi ska ha på engelskan imorgon. Hehe, jag har nio frågor, så vi får väl hoppas att det är enough. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar, men annars händer ingent särskilt. Imorgon ska jag hem till Mimmi och hjälpa henne att äta upp hennes chokladbollar, haha, hon hade råkat göra hundra (råkade skriva "hundar" först, hehe) stycken så... jag kommer gärna till undsättning! Haha.
   Imorgon är det min favoritdag och vi har bara fyra lektioner. Visserligen hade jag bara fyra lektioner idag också men... vi slutade ändå vid fyra så. Imorgon slutar jag halv tre! Sedan bär det av till Östermalmstorg där Mimmi väntar. :) Nu får ni ha det så bra, jag ska avsluta. Det blir mer imorgon, of course. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback