Höstlöven fyller snart marken.

Haha, jag har tänkt på en sak. Visst är det svårt att läsa texten på min blogg? Jag har aldrig direkt tänkt på det eftersom jag brukar alltid markera texten, men, är det jobbigt? Jag har även tänkt på att jag har haft den här designen, eller om man kanske ska kalla det "designen", väldigt länge nu. Jag har funderat på att byta till en sån här vanlig design, där man har en header och som en bakgrund bakom texten, alltså bara någon färg eller så. Men det har liksom aldrig blivit av att jag har orkat ändra. Jag vet ungefär hur jag skulle vilja ha det... men jag vet inte vilken header jag skulle vilja ha... hehe.
   Vi får se om det blir något med det någon gång... någon gång när jag har tid, haha. Inte just nu alltså, lat som jag är. Nä, just nu har jag annat som jag hellre vill göra än att fixa med designen på min blogg. Inte direkt det viktigaste kanske... med tanke på att det inte är särskilt många som läser heller, haha.

    

Jag vet inte varför jag lägger in så många bilder på album eller singlar just nu men, jag tycker de är så fina! Jag menar, det är ju också konst! Och sedan så är det ju bra musik kombinerat med fin konst, haha. Det är ju perfekt, eller hur? Jag har inte tagit några egna bilder på ett tag men snart blir det nog lite höstbilder från trädgården. :D Det är så himla fint med alla färg- glada löv på marken! Jag gillar hösten. :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback