Idag var vi på Nobelmuseet.

Idag har varit en ganska kort och skön dag, igen! Haha, det känns som att den här veckan är veckan då allting händer! Vi har orienterat, varit på ett studiebesök och så ska vi på ett till imorgon! Och så ska jag redovisa imorgon också... suck. Åh, jag kommer göra fel! Jag kommer inte ha några papper utan jag ska bara köra men jag är ändå säker på att jag kommer sabba det på ett eller annat sätt.
   Ikväll ska jag vara i skolan igen vid halv sju också... varför måste vi alltid ha såna här kvällar med alla som ska åka till Spanien! Jag vill också vara hemma lite på kvällen! Det känns som varenda torsdag i en månad har jag varit i skolan på olika informationskvällar och annat tjafs. Vi ska ju bara sjunga himla Mamma Mia på spanska för föräldrarna och så ska de betala 2400 kr för resan. Måste de alltid hålla på och dra ut på det så jäkla mycket?! Det kommer säkert ta två timmar innan jag är hemma igen... jag är säker.

Nu har jag i alla fall precis installerat senaste iTunes och det var jättecoolt! (8.0.0.35) Haha, visst, det är inte så särskilt stora förändringar, men det är ändå lite häftiga effekter, haha. Men det är så tråkigt att de flesta av mina album inte har någon bild.. men jag fattar verkligen inte varför! Till exempel HAARP, Origin Of Symmetry och Showbiz som jag har rippat har inte en bild! 
   Just nu blir det ingen bild för jag orkar inte leta upp någon, haha, och så måste jag verkligen träna på redovisningen... Eller, egentligen så vet jag ju redan vad jag ska säga och det blir inte bättre av att jag bara panikläser den om och om igen, men jag är så nervöös! Haha. xD Jag tror att jag kommer kunna skriva ett till inlägg idag men jag vet inte... jag ska laga maten också. I sådana fall blir det efter att jag kommit hem. Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin-Pelin

Jag tyckte det gick jättebra på den redovisning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback