Je n'aime pas des mercredis.

Innan jag börjar måste jag bara säga att idag har jag haft en favoritlåt som jag har lyssnat på fem gånger eller så tror jag, haha. Jag vet inte varför men jag tycker den är så bra! Det är i alla fall Come On Home med Franz Ferdinand. Jag hade kanske tänkt att byta bakgrundsmusik igen, eftersom många av låtarna inte fungerar, och då ska jag nog lägga in den!
   Idag hade vi otrooligt lång sovmorgon, men slutade sent... jag kom precis hem. Kanske tio minuter sedan... Och nu måste jag direkt börja på alla himla läxor (vi har till och med läxa i PT!), suck... Och sedan måste jag nog göra maten själv, eftersom varken mamma eller pappa är hemma, om inte Basti hade tänkt göra den... :) Han kom hem idag från Mora, han var där för att köra upp (alltså försöka ta körkort), men ska jag vara ärlig så vet jag inte om han lyckades, haha! Jag har inte orkat fråga honom än.

Idag hade jag, som sagt, min MUSE-tröja på mig! Eller, det kanske snarare är en T-shirt... Men i alla fall, jag älskade den! Så extremt skön. Jag har faktiskt lyckats ta en bild på min "outfit" idag (den är inte direkt så fin eller så men...), eftersom jag nu har lärt mig hur man ställer in timer på kameran, haha. Fast, eftersom den är tagen inomhus så ser man inte vilka skor jag hade på mig... men jag kan i alla fall berätta att jag hade mina gråa Converse! De är såå fina tycker jag! Jag älskar Converse, om nu mamma, pappa och jag åker till London på lovet (eller om de åker själva när jag är i Spanien) så ska jag köpa/be dem köpa ett par limegröna Converse till mig, haha.



Jag vet att det inte direkt är världens finate bild på mig (jag ser jättesur ut!) men aja, hehe. Nu måste jag i alla fall börja med läxorna, så det får bli mer lite senare! Ha det så bra så länge, och jag hoppas ni slipper sitta och läsa massa texter om religionens sekularisering i Sverige (som jag ska göra... -.-)! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Carro

hihi jag dåg att det stod muse när jag gjorde flätan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback