Lördag den tjugonde.

Nu sitter jag här framför datorn med gitarren precis bredvid mig. Jag har försökt att hitta lite bra ackord eller noter till några låtar, men det går inte så bra, haha. Jag hittade några ackord till Leave the Bourbon on the Shelf men jag fattar inte hur människan som skrev dem tänkte, de passar ju inte ens till! Jag försökte ta ut lite egna ackord, vilket blev riktigt bra faktiskt, men sedan när jag lyssnade på låten hörde jag att jag hade tagit ut dem i helt fel tonart. Haha, jag orkar inte hålla på mer med det nu, jag kanske fixar det någon annan gång. Eller bara be- håller det som det var, det lät fint. :)
   Haha, jag tycker det är lite coolt att viodeorna med Fix You och The Scientist har 600 och 900 views var, eller vad det nu var. Det har ju inte ens gått två dagar! Haha. Jag minns den skitdåliga videon med filmerna som Sara spelade in från Muse (haha, förlåt Sara xD) som jag la ut på YouTube i november eller så, den har inte ens fått 300 views på tio månader.

Jag har gått runt och sjungit "I love you enlessly, darling don't you see. I'm not satisfied, until I hold you tight" hur många gånger som helst, så nu satte jag iTunes på randomize tracks så jag kanske får någon annan låt på hjärnan, haha. Just nu är det i alla fall Hyper Music med Muse jag lyssnar på. :) Eller, Seven Nation Army med White Stripes, den bytte precis.
   Ikväll kommer Joakim och Emelie hit på middag, men sedan skulle de vidare till Chrille och David's (deras kompisar) 20-årsfest... (de är tvillingar) suck. Jag vet inte vad jag ska göra då men jag antar att det går något bra på tv.. hehe, jag har inte kollat på tv på kvällar på jätte- länge, så jag vet knappt vad som går. (Inte på eftermiddagar heller för den delen, bara OTH).



Tror ni jag kan ha den här bilden på min redovisning för att visa hur mycket folk det var på HAARP på Wembley Stadium? Haha, okej, nu kommer ju några av er redan ha sett den här bilden sedan när jag visar det men... hehe. Men ändå. Jag hittar ingen bättre bild när jag letar på google. Eller, i såna fall är de jättesmå...
   Det blir nog mer lite senare idag, nu ska jag gå upp och fortsätta läsa New Moon. Jag har knappt hundra sidor kvar nu! Haha, jag har läst som en galning. Hade glömt hur sjukt bra den var.

Kommentarer
Postat av: malin

ey, teresia, im so happy that you had a great time on coldplay! :D i love your videos on youtube as well, lovely! man.. i wish i was there hehe

i dont know what to say.. well.. i dont know when you get back from school on tuedy but im looking forward to it! I LOVE YOU AND MY ENGLISH SUUUCKS.

i miss you a lot too, i hope youre alright <3

2008-09-20 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback