Måndag kväll.



Nu har jag precis kollat klart på Poirot, haha. Det är faktiskt väldigt bra! Jag hade tänkt att jag skulle läsa en bok om honom (av Agatha Cristie) till svenskan, men först ska jag läsa ut den jag håller på med nu. Jag har läst den sedan mitten av vårterminen och aldrig orkat avsluta den, trots att den var väldigt bra! Jag tror nog det beror på att jag började läsa så mycket i Twilight och New Moon så jag aldrig hann läsa den.
   Och nu har jag stannat i New Moon med... haha. Jag har lite svårt för att hinna med böcker som sagt! Men nu ska jag verkligen försöka läsa ut den här boken, Sofies Värld heter den. Folk säger den är konstig, men jag gillar den. Hehe, men jag brukar ju inte direkt tycka som alla andra, right?

Vad tycker ni om bilden då? Det är inte bara en hemskt cool bild på Matt, utan även min profilbild på lastfm! Hehe, ja, om någon nu ville veta det. Nu ska jag i alla fall fortsätta vara onödigt onödig och bara kolla runt lite på msn och lastfm och alla andra sidor jag har an- vändarnamn på.
   Ha det bra, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback