Origin Of Symmetry.

Har precis kollat klart på Poirot och ska nog gå upp och läsa eller sova. Haha, jag känner verkligen inte att jag har något jag måste göra vid datorn, nu när vi inte ens har några läxor. Plus att min redovisning på engelskan har blivit flyttad till fredag, på grund av att projektorn tydligen inte fungerar än i klassrummet. Så därför orkar jag inte öva på den nu, hehe, som vanligt är jag en mästare på att skjuta fram saker.
   Men det brukar ju alltid sluta bra ändå, don't we know that?



Origin Of Symmetry. Muse. Perfection. Is there anything more I have to say?
   Tja, det enda jag behöver säga mer ikväll är väl; (haha, ända sedan vi pratade om det på svenskan så har jag längtat efter att få använda det tecknet!) ha en bra fortsatt kväll allihop. (Observera hur likt det där lät det de alltid säger efter Nyheterna eller Aktuellt, vilket det nu är, på TV, haha.)
   Imorgon. Kommer. Hon. Hem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback