"Too broken to belong"

Herregud! Efter att ha kommit hem klockan tio över sex har jag nu äntligen placerat mig här vid datorn med ett par mjukisar och musik. Haha, nu låter jag som en riktig latmask men, jag är verkligen alldeles utmattad efter denna långa dag! Jag kom till skolan halv nio och åker inte därifrån förrän sex... haha, plugghästvarning kanske?
   Nej, Flisan och jag skulle faktiskt bara fixa våran ledarövning. Och det gick inte så bra... haha. Eller, det gick ju bra med övningen och så, men problemet var att skriva ut och sådant, haha. På tredje försöket lyckades vi i alla fall skriva ut dokumenten, det var i Kristoffers och Biologittas (HAHA) arbetsrum. Dock råkade Flisan glömma sitt himla pennskrin där inne så jag fick knacka på igen! Haha, Flisan var så feg så hon vågade inte. ;) Inte för att jag förstår vad som är så farligt men... hehe.


Imorgon kommer Malin hem från Liverpool och jag är upp över öronen galen! Haha, jag kan inte... jag vet inte, jag saknar henne massor i alla fall!!! <3 Haha. På tal om England så ska jag se på Poirot ikväll! Men när jag tittade i tidningen så var det tydligen det sista programmet idag... jag som trodde det skulle hålla på hela hösten eller så. Haha, men så var det tydligen inte. Det var bara fyra program.
   Nu måste jag verkligen gå upp och kolla hur det går med middagen! Jag har inte ätit någonting (inte ens känt lukten av mat!) sedan tolv idag och jag svälter ihjäääl! Jag hoppas verkligen det blir något gott... pappa sa att det skulle bli något med falukorv så man får väl ho- ppas han gör något gott av det. Nej, nu ska jag sluta med mitt babbel, haha. Ha en bra kväll! Det blir nog mer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hur länge kommer jag få dras med jäkla Biologitta? Haha, det var faktiskt inte meningen.. det bara.. flög ut ur min munn när jag skulle ropa Birgitta.. :P

2008-09-23 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback