Tre lektioner idag.

Jag hade faktiskt tänkt skriva lite blogg idag när jag var hemma mitt på dagen men, nja, det blev inte av. Haha, jag kan berätta varför jag var hemma först. Jag började kvart över elva idag, så jag hade bara en lektion innan lunch. Och då, på svenskan, fick jag reda på att vi inte skulle ha någon matte i eftermiddag! Kroffe var borta på någon kurs eller vad det nu var... Och, som jag fick reda på i torsdags, skulle vi inte ha någon spanska heller, för Darío var också borta.
   Så; jag hade rast mellan 12.00 och 15.00! Haha. Kanske inte så svårt att gissa vad jag gjorde då? Jo, åkte hem. :) Men jag åt i alla fall lunch i skolan först, det var kötbullar och potatis. Det var gott. :D Och sedan när jag kom hem så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så, jag gick in på datorn. Men det fanns inte så mycket att göra där, så jag satte mig i soffan och läste lite Eclipse istället. Jag hann läsa två kapitel och, sedan var jag tvungen att gå till bussen.
   Haha, nu låter det som att jag var hemma jättekort tid men jag var hemma en och en halv timme faktiskt. Jag gjorde lite andra grejer också mer än att läsa, hehe, typ... skrev ett mejl, bytte till mjukisbyxor, haha, spelade lite gitarr, läste tidningen, ehm... ja, det var nog det.

Åh, jag måste verkigen gå ut och fota lite i trädgården snart. Hihi, det är så hilma fint ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback