This is the end of the world.

And this is the end, the end. This is the end of the World. And it's time we saw a miracle, come on it's time for something biblical.
   Detta har jag gått runt och sjungit på i mitt huvud hela dagen känns det som! Jag lyssnade på den här låten (Muse~Apocalypse Please) på väg till skolan, när jag gick på bron så nu har den fastnat på något sätt. Fast, jag gillar den låten så det är helt okej för mig, haha. Igår var det "Cigarette smoke in your eyes" (Arctic Monkeys~Cigarette Smoker Fiona) som jag precis fick reda på av Malin att det tydligen är orginalversionen.. hehe, jag måste ta och skaffa den "riktiga" versionen med. I alla fall, och i förrgår var det So come on home, so come on home, so come on hooome (Franz Ferdinand~Come On Home) som jag hade på hjärnan. Okej, det är bara ointressant fakta som ingen vill höra, haha, förlåt.

Jag provade precis att gå in på Franz Ferdinand's hemsida (sökte bara på Wikipedia lite) och då såg jag att de hade varit på Way Out West i Göteborg! Visserligen var det mellan den sjunde och den nionde augusti då jag var på Kreta men ändå... hehe. Det är i alla fall coolt att de var där, haha. Men mest av allt önskar jag att Muse var här, och att JAG var där också så klart! Haha, annars skulle jag gråta ihjäl mig, eller nåt...
   Ikväll kommer Carro, Gösta, Elin och Flisan hit på filmkväll. :) Jag tror att jag ska be pappa ta bort soffbordet i TV-rummet så vi kan lägga madrasser och lite annat mjukt och gosigt där, hihi. Sedan skulle det vara kul att prova spela lite elgitarr med processorn, haha, men jag vet inte om någon vill. Och sedan kanske det inte går när mamma är hemma. xD Det är mest pappa och jag som roar oss med sånt (när mamma INTE är hemma!).



Jag tror jag ska kolla lite till på HAARP innan de kommer också, jag har saknat det. Jag älskar när de kommer upp ur den där grejen i mitten i början och så sträcker Matt upp arm- arna och vänder sig omkring och alla bara skriker! Jag får, ärligt talat, gåshud! Det blir mer senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback