Grattis på födelsedagen Mimmi!

Idag har varit ännu en av alla de många dagar i skolan... ja, vad ska man säga? Jag hade ut- vecklingssamtal, inget speciellt där, och sedan var det bara att rusa direkt till engelskaprovet. Det oförberedda, eller ja "oförberedda" kanske man får kalla det. Vi visste ju att vi skulle ha det men inte på vad. Jag måste erkänna att det var en skum känsla att komma in där i klassrummet (jag var tre minuter sen på grund av utvecklingssamtalet, alltid lika svårt att komma från Darío ni vet) när det var helt knäpptyst! Alla var ju där inne, men jag skulle kunnat höra en nål falla!
   Haha, det var lite coolt faktiskt. Men provet gick i alla fall bra, lite saker jag var osäker på men inget viktigt. Sedan var SO-lektionen faktiskt väldigt rolig! Jag tycker att jag för en gångs skull faktiskt deltog i diskutionen i ganska hög grad! Det var mycket roligt, hihi.



Det är förvånansvärt många som har kommenterat om mina naglar! Haha, jag kan verkligen inte hjälpa att de ser ut som de gör! Alltså... alla tycker att de är så himla fina. Ja, jag vet inte, håller ni med? Haha, kanske låter väldigt ego eller nåt men, är de verkligen fina...?
   Åh, jag måste bara säga att nyss på Idol, så sjöng han, okej jag minns inte vad han heter, men han som är sexton år, When You Were Young med The Killers! Okej, det är väl inte direkt min favoritlåt med dem men, det är ju ändå ett bra band! Men det är så jäkla synd att ingen känner till Muse... ni fattar inte vad ni missar för i helvete!

"Om människans hjärna var så enkel att vi kunde förstå den, så skulle vi vara så dumma att vi ändå inte förstod den"
Sofies Värld, Jostein Gaarder.

Kommentarer
Postat av: Carro

åh du vet han jesper? han har sjungit feeling good!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback