Memories.

Look at the stars, look how they shine for you. Look at the stars, look how they shine for you. Look at the stars, look how they shine for you. And all the things you do. They were all yellow...
   Haha, jag kan verkligen inte sluta gå runt och sjunga de här meningarna om och om igen. Det var det sista vi sjöng på hela konserten och alla i hela Globen stod upp och sjöng dessa meningar om och om igen. Chrsi bara sa 'and one more time' igen och igen och igen. Mitt minne på kameran hade tagit slut men, jag minns det nog ändå. ;) Visserligen kan man kanske säga att det inte var det sista vi sjöng, eftersom vi sjöng "ohohoohohoooohoh ohoh- oohohoooohoh" (bakgrunds-ohandet till Viva La Vida) och körde raketen och allt efter att de hade gått ut, flera gånger om i flera minuter. Hela Globen skakade!



    

    

Jag var bara tvungen att lägga in lite bilder, hihi. Den första bilden är jag faktiskt lite stolt med! Jag lyckades ta en bild precis när konfettin (i form av mycket färgglada fjärilar) kom ner! Eller, den kom ju flera gånger, men det här var i alla fall första gången!
   Sedan är det kusse, Sandra, och jag i publiken. :) Haha, jag vet inte om bilden är så himla fin och så men, det är inte så lätt att ta en bild på sig själva! Kolla mina kinder! De är så röda, haha, det får jag alltid när jag har starka känslor. :D Haha. Det där var innan konserten så då var vi båda... haha, jag kan inte ens förklara det. De skulle komma in om kanske bara en tim- me! Herregud var allt man fick fram då, om ens det.
   Det var så kul när Sandra fick syn på en kille med MUSE-T-SHIRT bland ståpubliken! Han stod precis framför oss och jag ansträngde mig verkligen för att fånga en bild på honom! Jag hade nästan tänkt ropa till honom, haha, och säga att Muse äger. Men fan alltså... jag är för feg, det är det som är problemet. Sedan när jag fick en bild (när han äntligen hade vänt sig om!) så rörde han sig lite för fort... så man ser inte riktigt att det verkligen står Muse där, men det gör det!
   När en av killarna som skulle styra en strålkastare klättrade upp för pinnstegen var det det som hela Globen roade sig med, haha. Vi hejade och klappade på honom. Haha, undra hur nervös han var just då. ;) Det skulle vart kul om han trillade (de har ju säkerhetslina så det skulle ju inte hänt honom något), men bara att se honom hänga och höra alla skratta, det skulle vart kul! Haha.
   Den sista bilden är från Lovers In Japan om jag inte minns fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback