I can't get it right, since I met you.

Sorry att det inte blev något inlägg igår men jag hade inte någon tid över... Efter skolan åkte Carro och jag direkt till Täby Centrum för att leta praoplats, och jag kom inte hem förrän kvart över fyra. Och sedan skulle jag till Flisan vid sex så, det blev inte så värst mycket tid över där emellan, hehe.
   Men jag hade ju lovat att först berätta lite om modevisningen som jag var på i torsdags! Haha, jag vet inte direkt vad jag hade förväntat mig men, man kan ju säga att det var... speciellt! Minst sagt! Jag kan helt säkert säga att jag var den enda där under 15 år, till- sammans med den tjej till som jag tror var lite yngre än mig. Men, vad hade man förväntat sig när modevisningen skulle vara på Bukowskis? Fast jag visste inte det innan... hehe.
   Det var i alla fall vid Nybroviken, ni vet? Man åker till ÖStermalmstorg då... ja, i alla fall. Det var mest tanter (haha, no men kan jag lova er, förutom fotograferna då) och medelåldern var nog, haha, 50 år. Men, det var faktiskt ganska roligt! Det var jättegod mat man fick och så var det faktiskt en del ganska fina kläder. Modellerna var ju inte direkt 50, utan de var kanske 20. Det fanns en supersöt modell som hette Åse! :) Sedan så var det en fotograf som tog en bild på mig, mamma, Ingela och en tant och han sa att den skulle komma ut på Bukowski's hemsida! Jag får kolla där lite senare och se om jag hittar den... hehe.

Och sedan måste jag berätta lite om igår när Carro och jag var i Täby Centrum efter skolan. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på samma dag! Hahaha, det var så roligt! Eller, först var det inte roligt för vi frågade sammanlagt 22 affärer eller något sådant tror jag, och alla sa nej. Men det var roligt när vi hade frågat nästan alla affärer i hela Täby C och sedan skulle ta Hemköp som vårat sista försök. Vi trodde inte det skulle finnas plats men det fanns det! Och det roligaste var att alla var så jäkla trevliga där! Det var en kille i 18-årsåldern eller så som praktiserade där och han flörtade så himla mycket med mig och Carro! Haha. Han frågade när vi skulle praoa och så sa han att han "hoppades han skulle vara kvar där då så vi kunde ses igen" och sedan sa han "lycka till" innan vi skulle fråga chefen och "hur gick det? Fick ni platsen?" efter, haha.
   Så nu hoppas Carro och jag att han ska vara kvar när vi ska praoa där, hehe, det skulle vara ganska kul. xD Eftersom han inte var så särskilt snyg heller... haha. Men i alla fall, när vi sed- an var på väg ut ur butiken gapskrattade vi så mycket så vi grät och vi fick inte upp den där luckan som går in till lagret, haha. Så praktikanten hjälpte oss, hehe.
   Ja, jag är inte så jättebra på att förklara men det var faktiskt väldigt kul! Det var ochså skoj när vi frågade på Stadium och de bad oss skriva ett CV! Haha, vi hade ingen aning om vad vi skulle skriva. Ja, så, nu längtar vi till praoveckorna kommer, haha!



Jag vet att den här bilden inte är i så bra upplösning och så men, jag ville bara säga att Matt- hew's frisyr påminner så mycket om han i filmen vi såg igår! Temptation Island eller vad den nu hette, han den där killen med taggigt hår. Det första jag tänkte på när jag såg honom var Matthew och Hullabaloo! Jag svär! Det är exakt samma frisyr!
   Jag försökte hitta en bild på han i filmen men jag hittade ingen... men ni som såg filmen måste väl ändå hålla med om att det är likt? Aja, jag skriver lite mer senare. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback