I hope you never pretend for me.

Åh, vad jag är glad just nu! I förrgår lyssnade jag på lite musik på youtube som jag tyckte jag var ganska bra, bland annat Editors. Och så kom jag in på ett band som hette White Lies som jag hade hört lite innan. Och så satt jag resten av kvällen och lyssnade på alla deras låtar och, damn they're so good! Det har som kliat i fingrarna på mig ända fram till i eftermiddags då jag köpte skivan. To Lose My Life. Sedan när jag kom hem laddade jag in låtarna på iPoden och la mig på golvet och lyssnade... det är deras debutalbum! (2009). Jag ser verkligen fram emot att få höra mer från dem.
   Annars har dagen varit mycket bra. Föreläsningen på PT'n om Kina och miljön drog dock över på tiden en kvart så vi fick sluta en kvart senare! Fem gånger sa han att han skulle börja runda av, ha! Sedan åkte jag och Gösta in till stan för att köpa present till Isabel, snart måste jag prova ut mina kläder till imorgon!




I hope you remember me,
I hope you never pretend for me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback