I live on the right side and sleep on the left.

Jag har precis avslutat min bokrecension i svenska och jag blev väldigt nöjd med mig själv! Låt den rätte komma in blev det som fick bli recenserad. Jag skulle gärna recensera Änglar och Demoner också, men den får det kanske bli på engelska i stället. Jag vet att jag inte har läst själva boken på engelska men jag tror jag ska kopiera en sida ur Joakims bok, eftersom han har köpt den på engelska. Jag kommer inte hinna annars! Den engelska recensionen ska in om en månad och jag har ingen bok än. Jag tror Ancha blir lite uttråkad om jag recenserar Eclipse, med tanke på att jag redan har skrivit om Twilight och New Moon.
   Nu blev det väldigt långt om det! Jag tror jag ska gå ut och fotografera lite, det som är så soligt och fint ute just nu! Jag kommer gå runt där och drömma om hur enkelt allt skulle vara om jag bara hade ett stativ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback